Algemene voorwaarden

Algemene Voorwaarden 

Degoedkoopsteoutlet is onderdeel van Lugini BV. Lugini BV is gevestigd en kantoorhoudende aan Middelweg 1A te Alphen aan den Rijn, is ingeschreven in het Handelsregister van de Kamer van koophandel onder nummer 27321246. Degoedkoopsteoutlet  verricht haar werkzaamheden uitsluitend overeenkomstig deze voorwaarden, tenzij schriftelijk anders is overeengekomen.

  1. Koopovereenkomst
  2. Prijzen
  3. Betaling
  4. Levering
  5. Verzendwijze en kosten
  6. Levertijd
  7. Pakketten die niet worden afgehaald op het postkantoor
  8. Uw orderstatus.
  9. Ruilen/retourneren van een artikel
  10. Garantie
  11. U heeft het verkeerde artikel ontvangen
  12. Klachten en geschillen
  13. Uw persoonlijke gegevens bij Kicksshop.nl
  14. Niet respecteren van onze voorwaarden
  15. Maten
  16. Bestellen uit het buitenland

 

1. Koop overeenkomst

Een koopovereenkomst komt tot stand na plaatsing van de order in onze webwinkel. Ter bevestiging sturen we de klant een email met daarin alle order-/adresgegevens zoals de klant dit op onze site heeft ingevuld.
Fouten en vergissingen komen geheel voor risico en rekening van de koper. Wilt u de order alsnog annuleren dan verzoeken we u om direct een email naar ons te sturen op NOG INVULLEN

 

2. Prijzen

De door ons genoemde prijzen zijn in Euro’s, inclusief BTW, maar exclusief verzendkosten. Alle prijzen zijn onder voorbehoud van prijswijzigingen. Gewijzigde prijzen hebben geen invloed op lopende orders.

 

3. Betaling

De geplaatste orders dienen vooruit betaald te worden betaald via iDeal. Mocht de betaling niet gelukt zijn, dan verzoeken wij u vriendelijk om direct contact met ons op te nemen. Dit kan per mail via NOG INVULLEN of telefonisch via NOG INVULLEN.

4. Levering

De bezorging van onze bestellingen loopt via PostNL. Alle artikelen zijn goed verpakt.

 

5. Verzendwijze en kosten

Wij versturen de bestelling, na ontvangst van de betaling, via PostNL. Over het algemeen worden de bestelling binnen 2 a 3 werkdagen bij de klant afgeleverd. Het verzenden van het pakket is voor risico van de koper. De kosten voor het verzenden zijn voor rekening van de koper. Als tijdstip van de juridische levering geldt het moment waarop de goederen ons bedrijf verlaten.

 

6. Levertijd

Wij doen ons uiterste best om de bestellingen binnen 2 tot 3 werkdagen aan u te leveren na betaling van de order. Kicksshop biedt in basis alleen artikelen aan die bij ons op voorraad zijn, wij verkopen geen voorraad van anderen. Mocht het toch voorkomen dat wij een besteld artikel niet kunnen leveren, dan zullen we u binnen 2 werkdagen melden dat wij uw bestelling helaas niet kunnen leveren. Deze melding ontvangt u via email. Zorg dus altijd dat uw emailadres juist is ingevuld en u deze regelmatig bekijkt.

 

7. Pakketten die niet worden afgehaald op het postkantoor

Mocht het pakket door de klant niet worden afgehaald op het postkantoor dan sturen wij het enkel voor de tweede keer als van te voren de extra gemaakte kosten aan ons worden vergoed. Deze kosten bedragen 5 Euro per pakket.
Aangezien elke klant op het moment van verzending een email krijgt is het niet afgeven van een afhaalbericht door de postbode geen geldige reden van het niet afhalen van het pakket op het postkantoor.
Mocht u niet binnen 4 dagen na onze gestuurde mail de goederen hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

 

8. Uw orderstatus

Na het plaatsen van uw order krijgt u automatisch een bevestiging toegestuurd per mail. Hierin staan de door u opgegeven gegevens en de gegevens betrekkende de bestelde artikelen. Mocht u hier informatie in terugvinden die niet juist is, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit direct per mail aan ons kenbaar te maken. Zodra wij uw bestelling aan PostNL hebben aangeboden, ontvangt u een mail met daarin een traceercode. Wij versturen bestellingen alleen na volledige ontvangst van de betaling en voor die tijd zal u dan ook geen bevestiging ontvangen dat de bestelling verzonden is. Voor vragen over uw orderstatus kunt u contact opnemen via NOG INVULLEN of telefonisch via NOG INVULLEN.

 

9. Ruilen/retourneren van een artikel

Mocht het door u bestelde artikel niet naar wens zijn, dan heeft u het recht om dit binnen 30 dagen aan ons terug te sturen. De kosten voor het terugsturen van een bestelling zijn voor rekening van de klant.

 

Algemene voorwaarden bij het ruilen/retourneren van een artikel:

  • Alle correspondentie verloopt per email via NOG INVULLEN. Het is uw eigen verantwoordelijkheid om er zorg voor te dragen dat wij het juiste mailadres van u hebben.
  • De aanmelding van de retourgoederen moet uiterlijk binnen 30 dagen na verzending bij ons binnen zijn. De termijn van 30 dagen gaat in op het moment dat wij de goederen verzenden. U krijgt op het moment van verzenden per mail een bevestiging van PostNL dat het pakket aan u verzonden is.
  • De goederen kunnen alleen in onbeschadigde staat worden geretourneerd. De artikelen mogen niet gedragen/gebruikt zijn, anders dan noodzakelijk is om de artikelen te passen op de juiste maat. Alle labels, stickers en kaartjes dienen nog op het artikel aanwezig te zijn. De artikelen dienen in de oorspronkelijke verpakking te worden geretourneerd. Deze verpakking mag op een nette manier open zijn gemaakt om de artikelen te kunnen passen.
  • Ongefrankeerde of niet voldoende gefrankeerde retouren zullen door ons worden geweigerd.

 

Wordt er aan deze voorwaarden niet voldaan, dan vervalt elk recht op ruilen van een artikel.

Wij zullen binnen 7 werkdagen na volledige afhandeling van de retouren het openstaande bedrag aan u crediteren.

 

10. Garantie

Op alle producten uit onze webshop zijn de garantiebepalingen van het betreffende merk van toepassing. Die garantiebepaling kunt u opvragen bij het merk dat u hebt aangeschaft.

 

11. U heeft het verkeerde artikel ontvangen

Indien U een verkeerd product ontvangt, wordt deze door ons omgeruild voor eenzelfde dan wel vergelijkbaar product. Hiertoe dient de klant binnen 14 dagen na verzending contact met ons op te nemen. Als wij constateren dat wij een verkeerd product hebben verstuurd vergoeden we de verzendkosten van de klant om dit product terug te sturen.

 

12. Klachten en geschillen

Op al onze overeenkomsten is het Nederlands recht van toepassing. De bevoegde Nederlandse rechter is bij aansluiting van andere instanties bevoegd tot kennisneming van alle geschillen die uit hoofde van de overeenkomst tussen ons en de wederpartij mochten ontstaan. Klachten over u order dient u altijd binnen 14 dagen schriftelijk/per mail aan ons te melden.

 

13. Uw persoonlijke gegevens

Wij zullen uw persoonlijke gegevens niet ter beschikking stellen aan derden.
Wij waarderen het vertrouwen dat u in ons stelt, en zullen alles in het werk stellen om uw persoonlijke informatie te beschermen. Op verzoek zullen wij uw geregistreerde gegevens aan u verzenden.

 

14. Niet respecteren van onze voorwaarden

Als een klant van NOG INVULLEN onze voorwaarden niet respecteert zoals deze zijn geformuleerd vervalt elk recht op ruilen, retourneren of crediteren van een order.
Kicksshop.nl behoudt het recht om alle gemaakte kosten van een order achteraf wel in rekening te brengen aan de klant.

 

15. Maten

De maten die wij verkopen staan bij het product aangegeven, U kunt hier uw maat selecteren.

 

16. Bestellen uit het buitenland

NOG INVULLEN levert in principe enkel binnen Nederland. Voor het versturen naar een ander land kunt u contact met ons opnemen voor de mogelijkheden.